روستا

از دودهای شعر گرفتهء شهر بیزارم ...

روستا

از دودهای شعر گرفتهء شهر بیزارم ...

در نفس هام بوی مشهد بود

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ب.ظ

دیروز پابوس


امروز

            دوباره دوری از مولا :(


مشهد 2


پ.ن: من وسطیم

  • کدخدا

نظرات  (۷)

  • دانشنامه دفاعی
  • به به
    چشممان به جمال دوست روشن شد
    چه جوانان دوست داشتنی هستید
    خدا حفظتان کند
    پاسخ:
    سلام حاجی

    خوبید؟؟

    نظر لطفتونه

    خدا شما رو برای ما نگهداره
    آخی....
    پاسخ:
    سلام
    باز اون ذات شیطونتو پنهون کردی با تغییر عکس..ای آدم شلوووغ :))
    پاسخ:
    سلام

    خخخ

    خوبی؟

    ماشالا حواسا جمعه .... خخخخ
    سلام
    چه خوب ...

    پاسخ:
    سلام ممنون
    سلام علیکم :)
    مشهد وای مشهد فقط یه بار رفتم اونم تو اوج بی احساسی نیبت به آقا حالا که احساسم غل غل میکنه نصیبم نمیشه:(
    پاسخ:
    سلام علیکم :)
    خوبی ؟

    اول از خودشون بخوا بعدم تلاش کن ایشالا قسمت میشه
    مشهد خیلی خوبه
    دل من ک خیلی هوا مشهدو کرده بود و با اینکه رفتم هنوز انگار دلم مشهد میخواد

    ایشالا وقتی قسمتت شد ما رو از دعا محروم نکنی  ;)
    آقای کدخدا برادرمو شناختین؟
    پاسخ:
    سلام
    قیافش که معلوم نیس
    سلام
    زیارت قبول
    قسمت مام بشه ان شاالله
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون 
    ایشالا قسمت شما هم بشه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">