روستا

از دودهای شعر گرفتهء شهر بیزارم ...

روستا

از دودهای شعر گرفتهء شهر بیزارم ...

سلام دوستای خوبم

این چندمین وبلاگیه که از سال 89 تا حالا میسازم ولی اصلا پیگیر نیستم که مطلب تازه بذارم چون یه قولی به خودم دادم
به خودم قول دادم تا وقتی که «هزار و یکمین» کتابمو نخوندم خیلی نظر ندم یا بهتر بگم بیشتر شنونده باشم نه گوینده
القصّه هر از گاهی که وقت پیدا میکنم میام سر میزنم به پیجاتون فقط میخونم البته سعی میکنم نظر هم بدم که حضورمو اعلام کنم ولی پست جدید نمیذارم یا به ندرت میذارم
به تقلید از «حضرت حافظ» که شعرای جوانیش رو به آب سپرد وبلاگای قبلیمو پاک کردم که حرفای خامم وقتتونو هدر نده البته دو تا دفتر شعر داشتم که اونا رو هم سوزوندم امیدوارم هر سال انقدر پیشرفت کنم که شعر های سال قبلمو بسوزونم و اینقدر بالا برم که اون مهدیِ سابق رو بسوزنم جاش مهدیِ جدید بکارم!
ببخشید وقتتونو گرفتم حرف آخرو اول گفتم
والسلام
  • کدخدا

نظرات  (۶)

  • شکوفه شکوفا
  • سلام
    می گم دقیقا رزق چیه؟ ینی ماهیتش چیه نه مصداق هاش
    پاسخ:
    سلام والا دقیق ماهیتش رو نمیدونم
    باید بپرسم و مطالعه کنم بعد میگم
    عشق نتیجه اش جنون است
    وگرنه هیچ عشقی در کار نیست ...
    پاسخ:
    سلام
    :/
  • رفیق خاموش
  • سلام:براتون آرزوی موفقیت دارم

    در پناه خدا موفق باشید:)
    پاسخ:
    سلام

    همچنین برای شما آرزو میکنم

    پاینده باشید
  • رفیق خاموش
  • سلام:حیف نیست دفتر شعرتونو می سوزونید به نظر من نگه داشتنش و اینکه ببینی قبلا چطور شعر میگفتین قشنگتره 


    به جای سوزوندن اشعارتون اونارو تو وبتون ثبت کنید ما هم خوشحال میشیم بخونیمشون


    پاسخ:
    سلام رفیق
    خوبی؟

    1. نمیدونم چقد با من موافقی در مورد این حرفام
    ولی بد نیس بشنوی

    بعضی از خاطرات قشنگه بعضیاش نه ...
    هر خاطره ای ارزش نگهداری و حفظ شدن نداره

    حتی ممکنه اسم مقدسی مثه شعر روش باشه

    اگه خودمو پا بند کنم نمیتونم پرواز کنم ...
    هر عقابی عاشقه پروازه
    نمیخوام وقتی نوه و نتیجه م اولین شعر جدشونو میخونن به جدشون (من) بخندن !!!


    2. ان شا الله ب زودی شعرامو میذارم
  • رفیق خاموش
  • سلام:ممنون

    خیلی عالیه

    پــــــــــــــرواز

    موفق باشین
    پاسخ:
    سلام

    سلامت باشید
  • هلیا استاد

  • گذشته ها رو نسوزونید. حتی اگر تلخ باشن و حاصل خامی. قبولشون کنین و دستتون رو ازشون بگیرید و بلند شید. 

    موفق باشید
    پاسخ:
    باید از گذشته ها عبور کرد ...

    توقف جایز نیست

    اگه توجه باعثه سرعته لازمه

    ولی اگه باعثه درنگی اتلاف وقت و انگیزس بی شک خطاست

    ممنون از حضورتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">