روستا

از دودهای شعر گرفتهء شهر بیزارم ...

روستا

از دودهای شعر گرفتهء شهر بیزارم ...

ما را مدافعان حرم آفریده اند

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ق.ظ

سلام دوستای خوبم

بالاخره قرار شد برم سوریه ......

گفتن تیرماه نوبتم میشه

دعا کنین مشکلی پیش نیاد

  • کدخدا

نظرات  (۲۶)

  • دانشجو ،،،
  • سلاااااااااااااااااام....
    شما واقعا میخاهید بروید سوریه؟؟؟؟
    واقعااااا؟؟؟
    یعنی الکی نیست؟؟؟؟
    خوش ب حالتان....
    برایتان ارزوی سلامتی دارم....
    ب خدا دل شیر می خاهد میان ان بی رحم ها رفتن...
    خداپشت و پناهتان باشد...
    خیلی خوشحال شدم...اصلا نظر شما داخل وبلاگم را ب فال نیک میگیرم...
    از امشب برای سلامتی همه سربازان جبهه های حق هر شب دعا می کنم ....
    هرچند..امیدوارم تا تیرماه دیگر جنگی درکار نباشد...
    در پناه خدا.موفق....و پیروز باشید...
    یاحق...
    خدانگهدار...
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید
    شرمنده میکنید؛ من کسی نیستم که بخواین نظرمو ب فال نیک بگیرید
    البته که همه امیدوارن جنگ زود تموم بشه 
    ولی متاسفانه جنگ تو سوریه و عراق شده جنگ حیثیتی!
    اگه شعله هاش به جاهای دیگه کشیده نشه! (که اگه به جاهای دیگه کشیده بشه واقعا طولانی میشه) به این زودیا تموم نمیشه ...
    سلام رفیق 
    خوبی?
    عیدت مبارک
    امیدوارم منم بتونم بیام
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    شما خوبید؟
    امیدوارم ...
    محتاجیم ب دعا
    سلام.
    من که نمیدونم چی بگم.
    نمیترسین؟
    اینکه خانوادتون رو رها کنین..
    یااینکه نوشته هاتون رو بسوزونین.
    واسه من سخته
    من که وب قبلی پاک شد
    همه خاطراتم
    دل نوشته هام
    خیلی بهم ریختم.
    درسته که اون روزا و اون آدما تکرارنمیشه.
    ولی سخته واسه من.
    پاسخ:
    سلام
    خوش اومدین به این کلبه ی حقیرانه
    ترس که یه چیزه طبیعیه همه میترسن فقط بعضیا ترسشونو ابراز میکنن بعضیا قایم میکنن بعضیا هم با ترسشون میجنگن!

    سخت... 
    حافظ میگه 
    ناز پرورده تنعم نبرد راه به دور/ عاشقی شیوه ی رندان بلاکش باشد

    آدم بایددددد سختی بکشه! 
    رشد مستلزم تغییره تغییر هم طبیعتا سخته
    پس اگه آدم سختی نکشه رشد نمیکنه

    سختی واسه منم سخته
    گاهی وقتا دلم واسه شعرام تنگ میشه ولی هیچوقت از کاری که کردم پشیمون نیسم
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • هرچه خیره پیش بیاد...
    کاش تا اون زمان 
    سوریه هم به آرامش برسه
    پاسخ:
    سلام
    ان شاء الله همین طور بشه
  • دانشجو ،،،
  • سلام بر کدخدای روستا...
    خوبید انشاء الله ؟؟؟

    پاسخ:
    سلام بر دانشجوی بزرگوار
    خدا رو شکر
    شما خوبید؟

    ببخشید میشه آدرستونو بذارین؟ فک کنم با یکی اشتبا گرفتمتون
  • آیه پارسا
  • امیدوارم تا تیر این مشکلات تموم بشه و شما هم اصلا نری
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    ان شاء الله مشکلات همه بر طرف بشه
  • آیه پارسا
  • متشکرم باعث قوت قلب یه هنرمنده که اثرش مورد پذیرش باشه
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید
    خرسندم که تونستم تاثیر مثبتی بذارم
  • خانوم دمدمی
  • وای نهههههههه :((((((

    تورو خدا مواظب خودتون باشین.هرروز هرروز تلویزیون شهید مدافع حرم نشون میده.من دیگه تحملشو ندارم.هرچی جوون کم‌سن‌وساله میرن شهید میشن.

    خدا پشت و پناهتون...
    پاسخ:
    سلام :)
    الان جوونه کم سن و سال فحش بود یا تشویق؟؟؟
    ممنون
  • خانوم دمدمی
  • من کسی‌رو‌تشویق نمیکنم بره خودشو به کشتن بده:(
    پاسخ:
    با این حساب فحش دادی؟؟؟؟؟!!!
    مارا چرخ زیر آسیاب آفریده اند ...
    پاسخ:
    احسنت
  • خانوم دمدمی
  • یه همچین چیزی :دی

    معذرت:)
    پاسخ:
    خواهش :)
    :دی
  • عمو یاور دانشنامه
  • سلام علیکم
    خوشا به حالتان
    من از پارسال دارم این در و آن در میزنم بروم اما نمی‌شود..
    بد جوری دلشکسته‌ام
    لابد لیاقت اینکه نگهبان حرم خانم زینب سلام الله علیها شوم را ندارم.
    با اینکه کمتر سلاحی در دنیا پیدا می‌شود مشخصات و نقاط ضعف و قدرتش را ندانم و از هواگردها تا زیر سطحی‌ها و توپخانه و سلاح‌های انفرادی را می‌شناسم و با پنج تا سلاح انفرادی کار کرده‌ام...
    بله دلشکستگی من به خاطر این است که اربابم ابوالفضل مرا قابل نمی‌داند.. این موضوع خیلی ناراحتم کرده است.
    التماس دعا داریم مؤمن
    پاسخ:
    سلام حاجی
    این چه حرفیه آخه ...
    شما لیاقت داری 
    بلکه به قول «آقا» همین روحیه ای که داری از حضور تو صحنه نبرد با ارزشتره

    در ضمن اول پشیزا رو میفرسن بعد طلایه دارا رو رو میکنن. 
    اول اونایی که کم کارآمد هستنو میفرسن بعد نیروهای کارامد رو ...

    محتاجیم ب دعا حاجی
  • دانشنامه دفاعی
  • چوب کاری می‌کنید حاجی
    آب شدم به مولا
    در پناه آقا و مولاو ارباب و سروم امام حسین علیه السلام
    سرور و مرشد همه ولایتداران تاریخ، مرد مردان، آقام ابوالفضل نگهدارتان باشد
    ان شاءالله
    پاسخ:
    سلام حاجی
    بزرگوار من بیشتر آب میشم تا اینو میگی
    شما سروری
    خدا خیرت بده دعامون کن
    ارباب نگهدارت ان شاء الله
    یا علی
  • آیه پارسا
  • آزه اون خشن تر بود
    پاسخ:
    سلام
    ولی با ابهت تر ...
  • آیه پارسا
  • سلام یادم میره خجالت زده ام میکنید
    پاسخ:
    بزرگوارید این چ حرفیه
  • آیه پارسا
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    ******* *** ****** *** ** *** ******
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون
    هعیییی
    الهم الرزقنا...
    پاسخ:
    سلام
    ان شاء الله
  • روز خوش رو باید ساخت
  • التماس دعا 
    دنبالتون میکنم
    پاسخ:
    محتاجیم ب دعا همچنین
  • دانشنامه دفاعی
  • سلام حاجی
    حال شما چطور است؟
    کتاب سقوط فاتحان (جنگ‌های آینده)
    خیلی دوست دارم این کتاب را بخوانید و فصل‌هایش را دنبال کنید. نظر شما برایم خیلی بیشتر از آنچه که بتوانید تصور کنید مهم است.
    پس منت بر سرم بگذارید این کتاب را بخوانید هر دو روز یک فصل جدید می‌گذارم.
    یعنی شیوه‌ی داستان نویسی آنلاین است.
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام حاجی جون
    ممنون 
    شما خوبید؟
    چوب کاری میکنید واسه من افتخاره
    قبل از اینکه بگید دانلود کرده بودم و دنبال میکنم رفیق عزیز 
    محتاجیم ب دعا
    یاعلی
  • الف_لام _ناز :)
  • سلام !

    تشکر از حضورتون :)

    .


    پاسخ:
    سلام:)

    خوبید؟

    انجام وظبفه بود

    سبز باشید
  • پدرام. یار
  • :)
    در کوی نیک نامان مارا گذر ندادن ...
    شما خوش باش
    ان شاالله شهادت
    منم دعا کن

    پاسخ:
    سلام

    میرسد روزی که هدهد میرسد ...

    خیلی ممنون

    ان شا الله

    شمام دعا کن

    یا علی
    گر بداند لذت جان باختن در راه عشق
    هیچ عاقل زنده نگذارد به عالم خویش را....

    افتخار مایید

    عاقبت تون ختم شهادت
    پاسخ:
    سلام
    خوبید؟
    بزرگوارید
    شما افتخار مایید که شهید دادین و دم نمیزنین
    ما هنوز نرفته ادعامون به هفت آسمون رسیده!!!!

    هر که را اسرار حق آموختند
    مهر کردند و دهانش دوختند ...

    خدا خیرتون بده

    عاشقان راسر شوریده به پیکر عجب است
    دادن سر نه عجب داشتن سر عجب است

    ان شا الله توفیق شهادت پیدا کنیم فعلا که توفیق نداریم هیچی لیاقتم نداریم
    دست منم بگیر با خودت ببر.

    باشه؟
    پاسخ:
    سلام
    خوبید؟
    باید دسته خودمونو بگیرن حاجی... 
    سلام وعرض ادب رفتید ان شالله تیرماه مارو هم در حرم حضرت زینب دعا بفرمایین
    پاسخ:
    سلام
    خوبید؟
    ان شا الله اگه توفیق شد چشم حتما
  • رایحه بانو
  • ++++
    شهادت نصیبتون اما برای شهادت ماهم دعاکنید...
    پاسخ:
    سلام
    خوبید ؟
    خدا کنه خونِ در رگ هامون با شهادت برای همیشه جریان داشته باشه ...

  • پوریاصادقی
  • مبدا پیدا،مقصد پیدا،اما راه ناپیداست....
    من تشنه ی راهم رفیق،اب ننوشانم ،راه بنوشانم.
    لطفن!!!!!
    پاسخ:
    سلام آقا پوربا
    خوبی رفیق؟
    من خودم تشنه ی راهم چطوری راه بنوشانم؟؟؟
    کوری عصا کش کور دگر شود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">